Ayseozerckr yani şöyle söyleyeyim herkesin düşüncesi kendine özel tabi bana iyi gelen sana iyi gelmeyebilir sana iyi gelen bana iyi gelmeyebilir başta söyleyeyim sonra linç yemeyeyim 😂 ben hamileliğimin ilk haftasında gittim 3 sefer falan nuray hanım çok soğuk geldi bana ilk hamileliğim olduğu için hiç birşey anlatma şunlar olcak bunlar olcak falan diye birde birkaç tatsız olay yaşadık ondan sonra ben gitmek istemedim eşimde ben de muayneye gittiğimiz zaman rahat olmamız gerekirken çok kasılıyorduk ben pek memnun kalmadım şimdi filiz saylana gidiyorum mesela kaç ay oldu hiç bi şekilde bi sorunumuz olmadı çok şükür bana sorarsan ben filiz hocayı öneririm