Bende doğum hikayesini yazanlardan oldum kızlar hep diyordum ne zaman olur nasıl başlar diye bir gece ansızın tlfla uğraşırken içimde birşeyin döndüğünü hissettim ve birşey pıt etti sonra bacaklarımın arasından su sızmaya başladı ama sancı falan yok gece 2.5 hastane karşımızda allahtan eşim asker yurtdışı görevinde görümcem benimle kalıyordu hemen çantaları aldık üstüne birşeyler giydim aşağı indik arabayı çalıştıramadm yürüyerek hastaneye geçtim kayınbabamlar geldiler doğumhaneye geçtim 1 cm açıklık varmış doktorum izinde icapcı doktor yatış istedi odamıza geldik nst de ara ara sancı görülüyordu neyse 2-3 saat sohbet muhabbet sonra sancılarım artmaya başladı bağırıyorum ağlıyorum ilk doğumum dedim neyse çok çok epidural isterim bende sağlıkçıym bu arada sonra eve gel bi bakalm dedi açıklık 8 cm olmuş ama duramıyorum yatağın kenarlarını sıkıyorum ağlıyorum dualar ediyorum aklıma ne geliyorsa ama artıyor sonra acil bir doğum geldi onu aldılar ben yan odada bekliyorum sonra beni aldılar açıklık 9 cm olmuş yürüyemedm bacaklarım titredi ebe dedi bebek yerleşsin rahmin açıldı bundan sonrası senin elinde ama sancı geldikçe ben deliriyorum ıkınıyorum kendime göre ama ilerleme yok kalp sesini dinliyorlar olmadı yere indim çömeldim eminim bana sinir oldular 😝 olmuyor dedim ben sezeryan istiyorum çıkmıyor bu saatten sonra olmaz devam et diyorlar yok benimle ilgilenin nolur çıkarın özürler diliyorum 1.5 saat o şekildeydm sonra doktor geldi hala neden olmuyor diye açıklığa baktı tam uyuşturdu epizyo açtı bir ıkınmayla nasıl oldu anlamadm bir baktım doktorun elinde ama bağırmaktan ağlamaktan harap oldum sonra 7 tane kadar iç dış dikiş atıldı bebeğimle beni dışarı çıkardılar kucağıma bile alamadm elim kolum tutmuyordu yarım saat titredim o ağrıyı durumumu unutacağımı sanmıyorum doğumhanedeki herkesten özür diledim söylediğim laflar ve onları da yorduğum için çok şükür bitti şuan evdeyz inanamıyorum burda olduğuma yaparım beceririm diyordum ama çok zorlandım Allah herkese kolay doğumlar versin hepinizi kurtarsın inşallah hayırlı geceler benimde baya uzun oldu 38+5 doğum haftamz sorularınz olursa yardımcı olmaya çalışırım🥰👼🏻