Kızlar 37 haftalik gebeyim bugün çatal muanesi oldum ve kanamam oldu doktoruma sordum muayne sonrası olabilir dedi sonra bi kaç saat sonra bida geldi tekrar yazdım doktora nisan olabilir dedi sancılarını bekle dedi sancimda yok sadece hafif kaşıklarım ağrıo okadar sizce bu durum ne olur varmı bole olan