Deryak canım bir defalık öyle çıkmış olabilir hemen üzülme.yüksek çıksa insülin kullanmak zorunda kalırsın belki. ama düşük şekeri yükseltmek zor değil. 3 ana , 3 ara öğün şeklinde beslen. Şekerin birden düşmez düzenli devAm eder.yanında dil altından emebileceğin şeker yada meyve suyu bulundur. ( Ellerin titremeye filan başlarsa bilki şekerin düşmüştür. )Her ihtimale karşı endokrine yada dahiliyeye görünebilirsin.
Dikkat edersen birşey olmaz😊😉