21prenses23 canım bende öyle biliyordum ama doktoruma söyleyince fırça yemiştim herseye internetten bakmayın o farklı demisti🙈😅4lü taramada sadece kan alınıyor onun sonucunda olumsuz bir durum olursa amniyosentez sıvısına bakılıyor gerek duyulursa yani