buseyusuf27 ftma__47 cnm normalde sıddetlı bas agrısı ıyı degıl bır doktora gt ıstersen bna ebem demıstı sıddetlı bas agrısı karın agrısı tehlıkelı dıye danıs bnce
Buketg13 Ben normalde migren hastasıyım zaten şu dönemde ilaç kullanma taraftarı değilim aslında ama migrenim bı tutuyor üç dört gün .şuan dört günlük bı baş ağrısı çekiyorum Allah yardımcımız olsun kızlar
ftma__47 buseyusuf27 benm doktorum normal dedi yani gebelikte her kes farkli şeyler yaşar benm normal de karin agrisi bas agirisi olmaz ilk gebelikte agrim sizim yoktu şu an baş ayri karnim ayri kalbm ayri agriyor