Tecrübelilere soruyorum, 3saat once biran da kalbime bıçak saplaması şeklinde ağrılar girdi normalde boyle olur sonra hemen geçerdi ama ilginç bi şekilde ağrılar yoğunlaştı ve sol göğüs çevresi koltuk altı komple yayıldı. Sürekli dinleniyorum ama 104 olarak gidiyo normaldede 130larda atar yani hep hızlı gidiyor ama beni korkutan Bu yaşadığım şey herhangi Bi göğüs ağrısı gibi mi yoksa kalpten mi geliyor endişelenmelimiyim anlayamıyorum 22yaşındayım ve ilk kez boyle Bi ağrı hissettim ve huyumdur çok aşırı Bişey olmadıkça asla hastaneyle işim olmaz evhamlı hiç değilim bu durumda da gitmemeyi düşünüyorum ama sadece ensişelendim 😔