Biraz geç gördüm ama yinede yazıyım ilk çocugum da Tahir beyi 19.haftamda tanıdım Allah razı olsun ondan sorunsuz rahat bir hamilelik geçirdim öyle güven veriyorki bana suanda 5+2 hamileyim 1 aralıkta randevum var yine Tahir beyle devam edicem işinde çok iyi bir doktor 🥰