Ne sigara içmeyi normalleştiririm, ne de içeni yargılarım öncelikle. 16 senedir günde 1 paket içiyordum şükür ki bıraktım ancak bağımlılık öyle sevdiğin yiyeceği bırakmak gibi bir şey değil arkadaşlar, elin ayağın boşalıyor, krizlere giriyorsun zaman zaman. Sashimi(çiğ balık) yiyemiyorum diye hiç öyle olmadım mesela ki her gün yerim bıraksalar ve elimin altında sürekli . Kıyas götürmez yani. Şunu da belirtmeliyim ki sigara içen annelerin çocuklarında doğumda olmasa da ilerleyen dönemde kesin sıkıntı çıkar diyenleri de tek başıma yalancı çıkarırım. Çünkü annem hamileliğinde 9 ay boyunca 1 paket sigara içmiş ve ben 31 yaşındayım sağlık raporu almak dışında doktora gittiğimi hatırlamam. Ammaaa ben niye bıraktım, kesin olmasa bile %50 şans var zararı olabilir, bilimsel olarak kanıtlanmış şeyler bunlar, hamilelikte zaten her şey ya hep ya hiç. Yani herhangi bir sıkıntı olduğunda bu sigaradan kaynaklı olmasa bile, küçücük ihtimalle sigaraya bile dayandırılsa ben o vicdan azabını kaldıramazdım. Ben bu nedenle bırakabildim. Umarım isteyen büyün anneler bir an önce bırakır, çünkü biliyorum ki hiç bir anne iradesiyle bebeğine zarar vermek istemez.