Cansucasalin Kızlar 23+6 gebeyim böyle bazen göbeğimde aynı yerde nabız atışı hissediyorum ard arda nedeni nedir acaba ? Hıçkırık falan mı
edakaya1 Cansucasalin sanirim hickirik o bendede cok oluyo ve insan tuhaf oluyo gecsin diye bekliyorsun 2 3 dakika suruyo 😊
ecembugra53 Cansucasalin canım. Bebek anne karnında nefes alış verişi yapıyor hazırlıyor kendini dış ortama o Esnada amniyon sıvısı yutuyor buda hıçkırığa sebep olıyor 😊 doktorum demişti bebeğim hırkırması ciğerlerinin geliştiğini gösterir