2 haftadır ev taşıdım üşüttüm ishal oldum derken ksıklrım karnım taş gibiydi. İshal için serum yaptırdım. İdrar tahlili yaptırdım enfeksiyon çıkmış ama eşim de bende korktum aklıma kötü birşey getirmedim. Az önce yorumları okudum düşük vs olanlar olmuş çok telaşlandım sizce ne yapmalıyım. Özel hastane acillerinde ultrasonla bakılıyor mu