22_07_18 Bir arkadaşım tüp bebek yaptirdi ve ben her evresinde yanındaydım.Kanama ve ağrı olması normal. 13 yumurta da gayet iyi bir sayı. İnşallah çoğu sağlıklı, gelişmiş yumurtalar olur. İnşallah en kısa sürede anne olacağınızın haberini alırsınız ve sağlıkla dünyaya getirisiniz 🙏