Esraaa02 Ebru-123 benimde oluyor canım doğuma hazırlık galiba çok uzun sürmüyor ama seninki çok mu üzün sürüyor
selin4141 Ebru-123 yalancı sancı onlar kuzum normal harejet edince veya uzaninca geçiyorsa sorun yok takip et 5 dk da 1 e inerse doğum sancısı demekmiş
B_e_y_r_a Ebru-123 ben Bugün öldüm 5 dk bir bebeğim çok sertleşiyo napıcam altlarda ağrı bacaklarda ağrı :(
Esraaa02 Ebru-123 yani umarım değildir canım benim ağrılarım magnezyum kullanınca azaldı biraz sende kullanıyormusun
Ebru-123 selin4141 duzenli degil öyle arada oluyor ama sanki adet oluvrecekmis gibi oluyor bazen korkuyorum hemen lavaboya gidiyorum kanamami oldu diye
Esraaa02 Ebru-123 doktoruna bi sor istersrn canım belki bi ilaç verir son aylarımız artık dikkat etmek lazım
Ozlem0635 Ebru-123 benimde ağrılarım oluyo karnımda dünden beri oda mı normal acaba gaz sancısı gibi ama gaz yok 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Mucuzemiz Ebru-123 bende de olmuştu canım 2gun öncesi acile gittim küçük sancılarım çıktı ama doktorum bol miktarda sıvı almamı ve dinlenmemi söyledi