rabiaa06 Merhabalar hanımlar 🌸 Hamileliğimin 26.haftasındayım. Bu sabahtan beri genellikle göbek deliğimin üç parmak kadar sağında acı hissediyorum. Kanama vs farklı bir durum gelişmedi. Neden oluyor olabilir? Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı içinizde?
Kubrayy rabiaa06 o haftalarda aynı şey olmuştu içten yırtılıyor gibi karnımın içinde bir acı vardı ,sonra geçiyor sanırım iç karnı dar olanlarda oluyormuş
NagihanAfra Önceki gün aynısı banada oldu göbek deliğim sancıdı gün boyu ama normalmiş bu haftalarda artık