Kızlar bebeğim 35+2 kilosu 2200. Ağrılarım vardı biraz devlete gittim doktor 2 cm açığın var yatışını yapmam lazım nst kötü çıktı dedi. Bende özeldeki doktoruma geldim hemen o da 24 saattir gözetim altında tutuyor beni şuan hala hastanedeyim yarın sabaha kadar beklicez kasılmaların bitmezse sezeryana mecbur giricez dedi. Çok korkuyorum bana dua eder misiniz? 🌸