Elisabeth001 Arkadaşlar ikili tarama testini yaptırdım peki üçlü tarama kaçıncı haftada ve nasıl yapılıyor bilgisi olan var mı 😊😊😊💁♀️💁♀️💁♀️💁♀️ teşekkürler şimdiden 😘😎
ece_2206 Elisabeth001 bana doktorum 2 li ve 4 lü Yapacağız dedi bazen riskli çıkmasa da 4 lüyü yapıyorlar doktorun inisiyatifine bağlı birazcık :) 3 lüyü tavsiye etmedi :)
Drydrya Üçlü kaldırıldı diye biliyorum ikili testten bile daha güvenilirsizmiş yapmıyor doktorlar artık, ikili testin normal çıkarsa da yapmıyorlar , riskli çıkarsa da amniyosentez yada nifty test öneriyorlar
Mervisko__ Drydrya ben devlet hastanesine devam ediyorum. İkili sonucum güzel geldi. Bende her zaman aynı doktora randevu bulamıyorum. Başka bir doktora kontrol için gitmiştim. Haftası gelmiş diye ikili sonucuma bakmadan üçlü test yaptırdı. Onunda sonucunda iki teste göre risk yüksek çıktı. Boşuna moralim bozuldu. Üstelik ayrıntılı ultrasonda da herhangi bir problem çıkmamıştı.
Merveeeturann Gecen hafta yaptırdım 18 haftalıkken uçlu tarama testini ultrasondan bebeğin bacak vs ölçümlerini alıyorlar ve kan verıyorsun o kadar canım 🤩🤩