Denizesin Rabbim isteyen herkese nasip etsin İnşallah kızlar 5.yılımızda hamile kaldım çok şeyler yaşadım dış gebelik sağlıksız gebelik üst üste psikolojik bunalımlar neden olmuyordu Rabbime inanıyorum çok şükür herşeyin bir zamanı var diyordum ama bir yandan da madem bir sebep yok neden ? İşte gerçekten herşeyin bir zamanı varmış ve çok klişe bir söz vardır ya stresi bıraktığınız an kafada biter olacaktır diye gerçekten çok doğru . Eşimle artık yeter çok sıkıldık aşılama yaptıralım dedik Mart ayına randevu almıştık tam korona girdi araya sonra ileri tarihle attılar o kadar moralim bozuldu ki sonra Haziran ayına randevu tekrar aldık ve ben aşılama için muayeneye gittiğimde hamile olduğumu öğrendim yani artık kafamı aşılamaya yönlendirmiştim düşünmeyi bırakmıştım çok şükür Rabbime 13 haftalık hamileyim İnşallah tüm hamilelerle birlikte kucağımıza almamızı nasip eder Rabbim . Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bunu da canını sıkan arkadaşlara örnek olarak anlatmak istedim