Umutcumunannesi aynı şekilde 11.haftamda şiddetli biçimde yaşadım, eğilmek kalkmak doğrulmak çok zordu, ayağımı yere basamıyordum, sürüklüyordum, doktorum normal olduğunu, kemik yapısı değiştiği için kaslarda bu tip ağrıların olableceğini söyledi, sıcak su torbası, yağla masaj önerdi, 3-4hafta sürdü şuanda artık azalmaya başladı çok şükür, her gece eşim yağla ovuyor baya iyi geliyor canım deneyebilirsin gerçekten çok beter bi acı😞