Kızlar ben daha 22. haftamdayım ama net olarak kararım sezeryan, normal istemiyorum, epidural spinal arasındaki fark nedir bilmiyorum, epidural istemiyorum belden aşağı sonrasında kalıcı bir bel ağrısı kalıyormuş nerdeyse çevremde herkeste aynı sorun olmuş, komple anestezi ne oluyor bilgi verebilir misiniz