Balsevgi elifuzun74 37+6 olduk bir buçuk hafta önce nişan gelmişti açıklık var sancı yoktu. Dr m biraz daha dursun diye serum verdi oğluşum gelmekten vazgeçti sanırım 😂çarşamba günü randevum var bakalım yine sancı çıkmaz kesin sonumuz ne olacak böyle 🥴
Balsevgi hencacalik bende de var bir haftadır bel ağrısı sol kasık ağrısı ve bacak ağrısı ama çok şiddetli değil bir parmak açıklığı vardı en son çarşamba tekrar kontrole gideceğim
hencacalik Göbek aşağı düştü deniyor ya mutlaka her doğum öncesi düşüyor mu? Benimki burnunu arşa kaldırmış göğü selamlıyor hala😁
mervoss elifuzun74 normal doğum 23 gün var 🤭 40 da doğarsa tabi erken doğarsa daha az kendi belirleyevek 😂 36+5
Merv3665 elifuzun74 normalde 26 eyluldu ama şimdiki durum 5 eylülü gösteriyor bakalım acilmam var 3 cm