Hanımlar iyi akşamlar, ben normalde de bağırsaklarım konusunda çok hassasım kimseye bişey olmaz ben hemen sudan vesaireden bağırsaklarım bozulur. Kan ilacı ferrum ve decavit kullanıyorum. Onlar mı sebep oldu yoksa yine sudan mı oldu bilmiyorum. İnanılmaz gaz sancım var ve çok afedersiniz ishal oldum. Doğal çözümler bulmaya çalışıyorum kahveye limon sıkıp içtim biraz hafifledi sanki ama başka önerisi olan var mı?