imren91 Yaa görev dolayısı ile Vandayım. Bugün resmen rezillik yaşadık. Gidiyorum , hiçbir hastanede ayrıntılı yapılmıyor. Devletten sıra alıp yapacaksınız diyor. Ben zaten özelde hızlı işlesin olay diye gidiyorum. Saçmalığa bakar mısınız ya🙄😕
ilknr_ylmz94 imren91 bende vanda yaşıyorum akdamar hastanesinde sıra beklemeden doktordan randevu alarak yapılabiliyor
Oyagunaydin imren91 burda yazmışlardı ihsan Rua ve Kasım Turan yapıyormuş sanırım 500 TL falan imiş yazdıklarını söylüyorum size. Bende bolgede randevu aldım orda yaptiracam
imren91 Minegkhn92 Sadece bölge hastanesinde varmış perinatolog. Şimdi aradım 17 Eylül’den önce sıra yok diyor. Burada kafayı yiyeceğim artık
imren91 ilknr_ylmz94 Bugün gittim arayarak randevu sistemi iptal olmuş.Gidip 9 da sıra aldım öğleden sonra 4 te anca sıra gelir dediler. Ben de her zaman aramadan gidemem diye iptal ettim
Zeynepli1234 imren91 ben yaptırmadım doktorum gerek duymadı . Doktorun gerek duyuyorsa bi şekilde yaptır canım
imren91 Zeynepli1234 Ben Giresun’dan geldim Vana .Ordaki doktor da gerek yok dedi ama herkes yaptırmış içime kuşku düştü yaptırayım dedim. Zaten yetişemeyecek gibi duruyoruz 23. haftama giriyorum. Napıcam bilmiyorum ya. İyice stres yaptım