Minikbebek123 Bhcg 82 ml. papp A 2.1 düzeltilmiş Mom 1.78 düzeltilmiş mom 0.99 sizce cinsiyeti ne .neye bakarak anlıyoruz 😂
forever23 Minikbebek123 ilk kez değerden cinsiyet tahmini duyuyorum siz nereden duydunuz veya gördünüz
sevimlieyuboglu61 forever23 Hifask44 Cemrreedemirci forever23 Cemrreedemirci Arkadaşlar garip gelecek ama hormon değerlerine göre sanırım bçyşe bir yorum yapıyorlar bende birinden duymuştum ilk gebeliğim de tabi inanmadığım için bakmamıştım
Cemrreedemirci Böyle cinsiyet tahmini mi olur allah aşkına? Bunlar kan değerleriniz bilgisayar bir olasılık hesaplayack bebekte hastalık olma olasılığını. Cinsiyet tahmini ultrasonda doğru açıyla yeterli büyüklüğe ulaşmış bebeklerde doktor tarafından yapılır. Biraz bilinçli anneler olalım lütfen.
Minikbebek123 Cemrreedemirci biliyorum zaten ben sağlıkçıyım.sadece eğlencesine tahmin istiyorum kesin olmadığını da biliyorum .
Cemrreedemirci forever23 tutamadım kendimi… Kan değerinden cinsiyet belirlemeye çalışanı ilk kez duydum. Umarım şaka yapmıştır…
Minikbebek123 Minikbebek123 Cemrreedemirci burdan gördüm aynı şekilde değerlere göre cinsiyet öğrenildiğini
forever23 sevimlieyuboglu61 doğrudur ben inanmam ama böyle şeylere o değer başka bir şey için alınıyor çünkü
Babyy1S Arkadaşlar şasırmayın burda bende gordüm aylar önce bi aralar çoktu biri hcg mi pap mi ne ona bakarak yorumluyorlardı arkadas da ona istinaden atmiş olmali ama bunların hiç bir sekilde dogruluk payı yok tabi ki 😁
Minikbebek123 Babyy1S çoğu kişinin tutmuş ben de merak ettim değerlere göre ne olduğunu.burda söylenene inanıp gidip pembe ya da mavi kıyafetler falan alacağım yok.sürekli forumda görüyordum benimkini yazmak istedim .
Babyy1S Minikbebek123 buna bakarak tutmaz %50 ihtimal var bu yuzden size dogru gibi gelebilir fakat ihtimal yari yariya oldugu icin eger boyle bir sey olsa %100 dogruluk payı olmazmiydı yanılma oranı neye göre inan ben burda butun tahminleri yaptirdim nette de yaptim fakat sonuc dogru cikmadi zaten inancım da yok sizin gibi muhabetine yaptrdm ama bunu Allahtan ve doktordan baska kimse bilemez 🌸
Hifask44 Minikbebek123 bende duydum öyle birşey olduğunu bana doktor ikili tarama da erkeğe benzediğini söyledi o yüzden sordum benim bhcg düzeltilmiş 0.98 pappa o da 0.98 doktor erkek olduğunu söyledi mesela benim ilk kalp atışı da çok azdı 68 di o da mesela kızlarda kalp atımı 150 ve üstü erkeklerde ise 150 altı olduğu söylenir