Merhaba 20 haftalık bebeğimi kaybettim ve normal doğum yaptım bir önceki postumdada konuşmuştuk benim gibi olan arkadaşlarla allah razı olsun hepinizden desteklerinize dualarınıza bebeğimi kaybettikten sonra 15 güne yakın az az kanamam oldu 5 6 gün temiz olduktan sonra sanırım adet oldum ama herzamanki adetimden daha fazla ve daha yoğundu süre olarakta ikinci adetimi henüz olmadım sizler nasıl oldunuz adetleriniz düzene girdimi acaba 😔