Kızlar merhaba çakmak erdem hastanesi ayse yıldırım akşamcı bir doktor ona gidiyorum ama etrafta erdem hastanesi ile ilgili cok fazla şikayet duyuyorum doktorumda rahat güven veren bir bayan aslında orta yaşlı oldugu ıcın ayrıca bir güven hissediyordum son günlerde aklımda hep bir acaba doktor değiştirsem mi fikri dolaşıp duruyor aklım bulandı🙁