Karadeniz61 13 gecikmeye göre baya koyu test yapsan aynı koyulukta çıkar kan versende baya yüksek çıkabilir. Benimki böyle köyü değildi hemde 3 gün ovulasyon koyu çıkmıştı 4.gun gebelik testi aldım hafif silkti ama belirgindide öyle öğrenmiştim ben canm. Hayırlısıyla hamilesindir inşallah hamilesende kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤗