MMasalinannesii uzun zamandır deniyorsanız ve olmuyorsa bi eşinizi de ürolojiye yada sperm testi yapan bir labaratuvara götürmenizi tavsiye ederim. Benim arkadaşımında başına geldi bnmde başıma geldi. Sürekli doktora biz gittik hiç birley yok herşey güzel çocuk sahibi olmakta kusur yok dendi fakat uzun süre olmayınca eşlerimizide götürdük ve spermlerde sıkıntılar çıktı malesef. Kadından ziyade erkeklerinde gitmesi gerek doktora