Burcuozcan91 Kızlar 36 haftalık hamileyim 21 eylülde sezeryan olacağım 2 gündür ishalim leblebi muz herşey denedim doktorumu aradım ateş kusma yoksa bişi olmaz dedi yarına randevum var rutin gene soracağım ama sizce nasıl geçer bi sorunmu bu
Tugceduru Burcuozcan91 turk kahvesıne bır ıkı damla lımon sıkıp ıcın bıraz tadı garıp amaa anında keser
Mirayse1 Burcuozcan91 bir tatlı kasığı türk kahvesine biraz limon damlatıp yiyebilirsiniz birde enterogermina probiyotik alıp içebilirsiniz
nev_hena Muz ve pirinç lapası tüketirim ben ishal olduğumda. Eğer nar ekşiniz doğalsa 1 kaşık ondan içerseniz o da inanılmaz iyi geliyor.