BMehtap Kubravci havuzlu handan pijama takımı ve sabahlığını 170 e aldım ve pazardan güzel kumaşlı bir pijama takımı aldım 45 e başka yerde aynısını 80 e görmüştüm
Mirmom Kubravci pijama takımım var salaş model bıtane boydan alım dıyorum benımde aralık bası boydan cok rahatmıs lohusalıga bos yere gerek yok bence
Damla________ Kubravci çok sıcak tutmayan kullanışlı birsey almanız mantıklı olur düğmeli olursa emzirme döneminde işinize de yarar elbise zor olur o bakımdan da
BMehtap Kubravci mevsimlik aldım ben hastane zaten sıcak evde de bebek olacağı için petekleri yakıp evi sıcak tutacağımız için kalın bişey almayı düşünmedim
Aryaliya Normal lohusa pijaması aldım bir tane krem rengi diğerini normal bir pijama aldım günlük gibi diyeyim şimdi biraz kalınını alıcam 💖 lohusa için aldığım 300 küsürdü
Kubravci Aryaliya ilk dogumum yaza denk gelmisti cok rahattim simdi kisa denk geliyo sasirdim nasil bisey alacagimi
Kubravci Mirmom ben ilk dogumuma boydan almamistim gerek yok diye ama ozellikle istediler ve esim gidip almisti esim gelene kadar oyle beklemistik 😀
Aryaliya Kubravci benimde kışa denk geliyor ama iki tane alt üst aldım pijama evde giymelik bir tık kalını alıcamm😊 hatta şuan tredyolda indirime girdi pijamalar dün gözden geçirdim de çok da güzeller
aysnr11817 Bende lohusahamile.com dan aldım sabahlıklı takımlar uygun fiyattaydı. Soğuk olursa sabahlığını üzerime alacağım. Kumaşı falan çok güzeldi hatta bi tane de kısa kollu aldım geceliği şu anda giyiyorum sabahlık olması büyük avantaj
Damla________ Kubravci ben elbise giymemiştim Sezeryan olduğumda bundada giymem diye düşünüyorum 🤷♀️