Eszraa Bizde inSallaah oglumuzun ismini Karan veya Karan Ali💙 koyacagiz. Bende fazla yaygin olmiyan isimleri seviyorum nedense ☺️
Mmsmanann10 hbbb bende hamileyim oğlum olacak Rabbim nasip ederse ismi de Yiğithan olsun istiyorum ❤️
Gijok hbbb sana cevremdeki erkeklerin isimlerini yazayim 😂 veysel..yildirim..çağdaş..koray..ersel..taylan..erim..devran..sarp..eger oglum olsaydi bende okar koyacakdim ama kızçem oluyo 🤗
esengl_ hbbb 😁😁 iki isim olarak düşün Alp arslan 😁😁 gönlünce olsun herşey biz isim arayışına girmedik aklim da yok o yüzden 😁
hbbb Busraata33 Kuzenim çocuğuna Ata ismini verdi. Güzel ama benim listeden elendi. Komşumun çocuğu Ömür var tam bir Alien 😂 aman evlerden uzak olsun ömür 😂