EdaMinaKele 18+2 gunluk hamileyim bebeğimi hala hic hissetmedim normal mi sizce ilk hareketlerini nasıl anlayabilirim 😰
cansuece EdaMinaKele ilk mi bebeğiniz bende 17+2 yim bende hissetmiyorum doktor 1aya hissedersin sesi yine hissetmezsen de normaldir dedi
cansuece EdaMinaKele hisseden arkadaşlarıma sordum bende sanki kelebek kıpırdar gibi falan dedi iyide ben kelebek kıpırdaması yaşamadım ki önceden.mesela dün gece birşey hisseder gibi oldum bi iki kere aynı guruldama olunca ki bağırsaktaki hareket gibi ama bence o Bebek değildi mesela.bence içten olduğunu anlarız anlamazsam tekme atana kadar beklerim 😊
GzdeelikAkbacak EdaMinaKele ben 19 haftalıkken hissetim ama herkesin farklı oluyor daha erken yani tatlı birşeyler ye uzan seyrelme gibi oynama oluyor canım
Basak cansuece tamam tam da bu işte bagırsak guruldaması gbi sonra git gide anlıosun bnm ilk hamileligim öle anladm bende 😍
EdaMinaKele cansuece bende anlamıyorum walla kelebelek vb nerden anlıyım ☺ Tekme atınca anlıcaz heralde
EdaMinaKele GzdeelikAkbacak tatlıda yiyorum ekşide vişne suyu falanda ama banaamasın demiyo benim kız 🤣
Zekiyetufan43 18de hissedersinz aslinda minik minik dokunup kaciyr gbi 19da kesin olur 20de harektlerni gorursunuz bnde oyle oldu
Hande EdaMinaKele 19+4 de hissettim Cnm kıpırdama oluyor içinde nasıl desem bağırsak hareketi gibi, kelebeğin kanat çırpması gibi değişik bişey 😌
Sulee Bende 19. haftamda hissettim meleğimi 😊Ama çok yakın bi arkadaşım 21. haftasında hissetti. Hiç canını sıkma çok yakında hissedeceksin 😊 Sadece biraz daha sabret annesi 🙂
EdaMinaKele Sulee sabrediyorum ama cok degisik işte ne blym korkuyorum bazen böyle tık diye bir şey oluyomus gibi geliyo sonra diyorum bana öyle geliyo heralde bebek degil diyorum ama bilmiyorum ya cok sagol canım
Asliirim EdaMinaKele kelebek kıpırtısı nasıl oluyor hiç anlamamıştm ki öyle birşey yaşadıysamda anlamadım benimkisi ilk içimde birşeyler kayıyor gibi olmuştu balık kayması gibi sonradan sabahları pıt pıt vurduğunu hissettim 😊 22. Haftaya kadar normal hissedilememesi bir kere farkına vardığınızda devamı geliyor zaten ..
Hderya 18+2 yiz biz icinde belli bi yerde hafif hafif hareket ettigini hissediyorum ben seyrimeler oluyo ztn daha minik cok bisey beklememek lazim. Aa bende seyrimeler oluo icimde 🙂)) canim bnm ya belli edio kendini 😊😊😊😊😊😊
lutfiyearalik EdaMinaKele benim ilk gebeliğim 19. Haftanın ortalarında hissetmeye başladım canım çok normal