Ikimelekannesi67 Merhabalar, yanlış anlaşılmak istemem ancak anne adayları stresli geçirdikleri son hafta ve günlerinde buradaki hikayeleri okuyarak motive olmaya çalışıyorken, annemiz pozitif doğum hikayesi ile güzel bir enerji veriyorken bence işte ben dayanamadım,öldüm bittim gibi bir düşünce aks ettirmek ne kadar doğru? Lütfen annelerimize olabildiğince doğal yada sezaryen doğuma psikolojik olarak hazırlamak için Lütfen yardımcı olalım☺️