Merhaba hanımlar 33 +4 haftalık hamileyim genıtal bölgem de dudak kısmın sag tarafinda bir ağrı hissediyordum daha sonra dokunduğum da elime bir şişlik geldi. Ve aciyor otururken kalkarken yürürken. Sızce neden olabilir googleden baktığım da bebek büyüdüğü için baskı yapabilir felan yazıyor doktor muaneme de daha bir hafta var. Aynı durumu yaşayan varmı enfeksiyon mu oldu acaba