Erkkannisi ben sirke doktum makineye ve 90 derecede bos yikama yaptim sonrada kiyafetleri renklerine gore ayirip roxy dalan deterjan yarim ölcek koydum, cunku cok kopurdugunu duydum birde elbiselerde deterjan kalintisi kalmamasi icin ekstra durulama yaptim sonra icerde camasir telim vardi ona serip icerde kuruttum, balkonda disardaki tozlari uzerine ceker kokusu gider die balkonda kurutmadim 😊 bu arada kiyafetleri ben 40 derece yikadim bazilari 30 derece yikiyor fakat bende 40 derece yikadim kuruduktan sonrada utuledim ☺❤