daghan_ Henüz 29 haftalığım bende yürüyüş yapıyorum ama 1 saat. Yürüyüş sonrası yoruluyorum haliyle ağrım oluyor. Sizin haftanız daha ileri bebeğiniz daha büyük biraz fazla değil mi iki buçuk saat doktorunuz ne diyor bu tempoya ? İki buçuk saat yürüyüşe ağrınızın olması bana biraz normal geldi açıkcası kendinizi yormayın dinlenin