Basakgcmen2108 klinikleri cok iyi valla hic hiç kalaablık degil. Ben 19 mayıs hsstsnesine randevu aldım ilk etapta sırf naciye hanım için annemin doktoru kemdisi konyadan. 2 tane erken dogum riskli ksrdesimi dogurttu 34,35 haftada. cok cabaladı ciger geliştirici ignelerini fln tam zamanımda yaptı cok saglıklı dogdular. Ancak hastane berbaaat. 2 doktor var kapıda 20 gebe bekliyor 4 metreksre bile gelmeyecek bir koridorda. Dipdibe, ayakta bekledik. Randevuluydum dısarda cok bekledim diyemem ama kayıtta 50 kişiyle sıra bekliyorsunuz. Bu nedenle hastane tercih etmeyip cigdem hanımla anlastım. Plazanın koridorları bile bomboş. Bekleme odasında 1 aile vardı sadece. Gayet yeterli seviyede odası var ve temizdi ortalık. Eşimin kronik bir rahatszlıgı var marttan beri idari izinli. enaz bebegim kadar üstüne titriyorum. bu yuzden biz cok memnun kaldık.