Biz de kızımla 34+4 günlüğüz. Bugün kontrole gittik, NST bağladılar ağrılarımın çok olduğunu söylediler, ama ben onların söylediği kadar ağrı hissetmiyorum. Doktorda açılmaya baktı ama yoktu. 2 hafta yat dinlen kendini yorma bu haftalarda doğmasın erken doğum olur dedi. Kilosu 3.160 boyu 50 cm olmuş. Bayağı da iri bir bebek ama korktum yinede. Allah’ım hepimize yardım etsin sağlıklı doğumlar ve evlatlar versin inşallah 🙏🏼