mom44 doktor bana parol de vermişti gebelerin içebildiği dozda, çok ağrırsa onu içiyordum bir de dişlerimi sık fırçalayıp karanfil yağı ile gargara yapıyordum karanfil yağı alın isterseniz o biraz hafifletiyor ve evet antibiyotik kullandıktan sonra eskiye göre hafifledi çok geçmiş olsun