Gd1992 Kızlar bebegım oynamıyor 2 gundur bunla ilgılı post acmıstım. Cıkolata yedım yıne tepkı yok kolanya gobege suruldugu zaman oynarmıs yapmadm ama deneyen var mı
Odymerve 67380ipek daha oncede konusmustuk 30 hafta olduk bizde ama benimkide oynamiyor sagolsun nazli evlat 😀
Maykoo Gd1992 ben denedim 2 kere birinde oynamadı çok ufaktı ama o zaman ikincisinde oynadı soğuk dök kolonyayı
BMehtap Gd1992 doktorum bana demişti bir saat sürebilirmiş bir saatte hissedemezsen gel kontrol edelim diye kaç haftalık senin
Gunsss Gd1992 o zman iyidir merak etmeyin 😊 bizimkide ultrasondan sonra biraz hareketsizleşirdi. Pozisyon değiştirince bende hissetmiyordum o haftalarda
Maykoo Gd1992 bana da kaynanam söylemişti ilk ona güvenmediğim için korkmuştum 😂😂 ama hiç bişey olmaz
Gd1992 Kolanyayı denedım denedıgım gibi pıt pıt attı 2 kez :) bunada şükür kızlar ben bnu kuzenmden duymstm rısklı gebelık gecırıyordu oglu hıc oynamazms hep kolanyayla hıssedrms bnde smdı denedim cok şükür 2 kez pıt pıt attı ytr bana