Öncelikle merhaba, bugün ikili test için doktoruma gittim ense kalınlığı nt 1.40 normal dedi burun kemiğinde de herhangi bir sıkıntı çıkmadı. B ebeğim uyuyordu zaten öksürmeme rağmen ve doktorun ultrasonla karnıma bastırması dahilinde zar zor uyandı. Kollarının ve bacaklarının hareketliliğini gördük fakat doktor parmakları henüz oluşmamış diyip üstüne cinsiyet konusuna girdi. O heyecanla soramadım eve gelince kafam çok karıştı bildiğim kadarıyla bu haftada parmaklarını emmeye başlıyorlar çünkü. Başına gelen ya da yardımcı olabilecek olan var mı acaba? Teşekkür ediyorum şimdiden