Seyda123 Kizlar isim konusunda bende goruslerinizi alabilirmiyim bizim favori isimlerimiz belli ama icinden birini secmek icin yardim istiyorum sizden isimleri yaziyorum bu arada tek isim koymak istyoruz -BEGUM -BEREN -DEFNE -SIMAY -HÜMA -SAHRA
Ceylandeniz Ayca91 bence nil. Mila çok popüler. Çok fazla var. Anlamı ne bilmiyorum ama çok fazla olunca bana itici gelmeye başlıyor, erkek çocukta da eymenden gına geldi🙄ama nil güzel👍🏻
Hanifevcl Ayca91 eşiniz iki farklı kağıda isimleri yazsın siz seçin. Kağıtta hangisi çıkarsa onu koyarsınız 🙂 iki isimde çok güzel ☺
Ayca91 Ceylandeniz bende snn gibiyim bisey cok onde olunca cok sklıyorum.. nil bnm isteidgim mila esimin bakalm ne olcak 😅