Merhaba hanımlar ☺️
19 haftalık hamileyim kısmet olursa Ocak ayında Kızımızı kucağımıza alıcaz 🙏 Şimdiden bebek arabası ve puset bakıyorum fiyatlar iyice artmadan alıyım diye ama ne modele karar verebildim nede markaya. Sizler ne yaptınız hangi marka hangi model karar verebildiniz mi ?
Şimdiden teşekkürler 🌸