Selam hanımlar Ankara şehir hastanesine gidiyorum doktorum bebeğin dönmemiş dedi makat geliş dedi sezeryan dedi o zaman için gün vereceğim haftaya gel dedi gittim o gün doktorum yokmuş başka doktor baktı hala makat dedi 1 hafta sonra gel dedi kendi doktorumuza cuma randevu aldım gün verir mi sizce artık yoksa 40 a kadar dönmesini falan bekler mi şu an hiç sancım vs yok