YavuzunSelini selam, bende erkek bebek annesiyim büyük ihtimal, geçen hafta doktorumuz öyle demişti, haftaya kontrolümüz var, sanırım kesinleşir ve benim doğum da tahmini 15 mayıs görünüyor.. ben henüz 0-3 ve 3-6 ay arası zıbın, ince battaniye, ağız bezi aldım. kayınvalidem battaniye örüyor. teyzelerimiz banyo havlusu, emzik, çorap, şapka ve boyunluklu takım olan zıbınlardan almışlar.. ben alışverişimi genel olarak 0-6 ay arası için yapmaya karar verdim. ama çok beğendiğim hırka, uyku tulumu , kaban vs için 6-9 ,9-12 ay arası alacağım.. 💙 kıyafet ağırlıklı bir alışveriş yerine daha çok biberon emzik çanta bez banyo ve bakım malzemeleri almayı düşünüyorum. çünkü bize oldukça fazla kıyafet hediyesi gelecek herkes birşeyler almaya başladı bile ..