Merhaba kızlar acaba ben ne zaman doğurucam derken doğurdum ve üstünden 19gün geçti bilee. 12 ağustos gecesi 39+6da gece 3te suyumun gelmesiyle apar topar evden çıktık, gideceğim hastane 1 saat uzaklıktaydı ve benim suyum 1 saat boyunca hiç kesilmeden devam etti bele kadar ıslanmıştım. İlkten araştırma hastanesine gittim ve karşılaştığım rezillikten dolayı takip edildiğim bir diğer özel hastaneye geçtim sabaha karşı 5buçukta. Hastaneye adım atmamla sancılarımın başlaması bir olmuştu ve nasıl olduysa 5dakika da bir geliyor daha da sıklaşıyordu ama ne yazıkki bebeğin kalp atışlarının düzensizliğinden ve açılma olmamasından dolayı 9.40ta spinal sezaryene alındım iğne gerçekten de hiç acımıyor ama bende 5 kez denediler ve altıncıda uyuşabildim anca beni yoran o oldu hem sancılarım geliyor hem hareket etmeden eğilmiş bir şekilde duruyordum çok zorlandım ama sonrası misss. hemen çıkarıverdiler güzel kızımı beni dikmeleride 25dakika kadar sürdü. 1gece yattım hastanede bol nol komposto içtim hazım kolayca çıkıverdi. İlk yürüyüşte biraz dikişlerde yanmam oldu ama bir ameliyat için bence çokta acılı bir durum değil karşıya bakarak sakince yürüdüm yavaş yavaş. Benim sıkıntım hastaneden çıkıncaydı. Tavsiyeme gelirsek kesinlikle ve kesinlikle sadece nescafe için arkadaşlar benim çok fazla baş ağrım oldu ve 1hafta çektim günde 3tane nescafe içerek dizginleyrbildim ağrımı herkeste olacak diye bir şey yok tabikide benimde ilk 2gün hiç bir şeyim yoktu sonrasında başladı ve bebeğimi emzirmeye bile kalkamıyordum önlem almak en iyisi. Uzun oldu biraz affola, herkese hayırlı doğumlar😊