Pnr-067 Merhaba bayanlar en son adet tarihim 03 agustos bebek istediğimiz için bugün test yaptım silik çıktı çizgi sizce varmıdıe?
Hifask44 Pnr-067 bunun cevabını en iyi kan sonucuyla anlarsın bende de hafif silik çıkmıştı daha çok küçük olduğu için inşallah sizin de öyledir
Ipek0z Pnr-067 bende de böyle çıkmıştı hamileyiimm. Kan testi yaptırmanda fayda var allah gönlüne göre versin💕
Vildan_C Pnr-067 benim sonucum da böyleydi hemen dakikasına hastaneye gittik 5 haftalık olduğunu öğrendik 😍 bekleme hiç koşşşş😅
12mers Pnr-067 bence var hayırlısı ne ise o olsun ama bazı koyanlar var sizinki çok belirgin onlara göre
Bittercikolataa Kız var burda ne silik çizgiler gördük gebe olan arkadaşlarımızın 🤗 İnşaAllah kan sonucunda da netleşir hem seninki silik değil adet gününe yakin olduğu icin böyle 1 gün gecikmeyle yapmis olsaydin daha net çıkardı 😍
Gul-34 Ee tabikide var benim bundan daha silikti bi gittim 4 haftalık hamileyim. Hayırlı olsun kuzum Allah kalbinize göre versin size bağışlasın inşAllah 🙏🏻