Kabanesra Merhaba sevgili anneler 29 haftalık gebeyim 2 hafta arayla yaptırdığım tokluk kan şekeri testimin sonucu yüksek çıktı. 168 çıktı. Dr um dahiliyeye gitmemi önerdi aranızda bu durumu yaşayan varmı? Dahiliyeye gidicem bir an önce ama tedirgin oldum😞
Gmsy1 Kabanesra benim şeker yüklemesinde yüksek çıktı dahiliye ye gittim diyet önerdi ilk 1 ay diyetle düzene girdi sonrasında diyete devam etmeme rağmen 160 lara çıktı hiç başlamak istemediğimiz insüline baslamak zorunda kaldım şimdi diyorum bos yere stres yapmışım hiç bi yan etkisi yokmuş.. geçmiş olsun size de diyetle kontrol altına alabilirsiniz eğer olmasa da insülin kullanmaktan çekinmeyin derim
RabiaMG Kabanesra benim yuklemede sekerim cikti. Yaklasik 3 aydir diyet yapiyorum. Bugun endokrinde aclik tokluk tahlili verdim yine. Sizde diyetle dusurebilirsiniz İnsallah 🤲🏻
Kabanesra Gmsy1 Şeker yüklemesi yaptırmadım ben önceki değerlerim hep normaldi ve ailede şeker hastalığı yok diye pişman oldum şimdi de keşke yaptırsaydım diye. Umarım diyetle düşürebilirim ama insülin dersede yaparım sıkıntı değil yeterki bebeğime bi zarar gelmesin 🙏teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için ☺️
KardelenYB Gmsy1 ben bir hafta yaptım sonra diyetle olmama rağmen 140 SAN asagı düşmemeye başladı insülin verir mi acaba ya önümüzdeki hafta gideceğim
Kabanesra RabiaMG İnşallah düşürebilirim🙏sizinde sonuçlarınız iyi çıkar inşallah yeterki bebişlerimiz iyi olsun diyete herşeye razıyım.
RabiaMG Kabanesra İnsallah hic uzulmeyin 3 ay oldu diyete alistim yeterki sagsaglim kavusalim bebeklerimize 🥰🤲🏻
Kabanesra RabiaMG aynen öyle yeter ki iyi olsunlar 🙏☺️ Amin Rabbim hepimizi sağlıcakla bebişlerimize kavuştursun inş 🥰