Kubrayilmazkandemir yavrum sancı nın 20 olması resmen sancı yok demek, ben 40.haftama kadar nst de sancılarım hep 20-25 çıktı doktorum herhangi bir sancı doğum belirtisi vs yok dedi hep, 40+1de yatışım yapıldı fitil koyuldu sonra sancılarım başladı 100lere 120lere dayandı 😂😂 Rahat olabilirsin yani, doğum sancıları 80lerde 100lerde falan oluyor şiddetlii😊