Merhaba arkadaşlar hayırlı günler diliyorum herkese. İkinci gebeliğim 17 haftalığım ve ilk hamileliğimde yaşamadığım bilmediğim ne varsa hepsi de basıma geldi bunda. Her iki bacağımda olmak üzere Sağ bacağım boydan boya varis olmuş durumda ve resmen damarlar böyle parmağım kadar şişiyor özellikle de 3 gündür😒 dayanamıyorum artık ağrısına bacağımın üstüne basamıyorum cayır cayır yanıyor varislerin böyle arttığını görünce de geçen hafta sonu kalp damar cerrahisine gitmiştim ankaradaydım o zaman dopplerle bakalım sonra çorap yazalım dedi 3 ay sonraya randevu verdi İzmir’e evime geldim ve ağrılarım dayanılmayacak halde artık resmen löp löp kan gidiyor bacağımdan hissediyorum o damarları hele şişliği😞😞😞 yarına randevu aldım tekrar inşaAllah soğuk suya filan sokuyorum bana mısın demiyor nette varis damarı patlaması pıhtı atması vs gibi olumsuz şeyler okudum daha da moralim bozuldu basına gelen var mı benim gibi acaba bilgilenmek istedim