Gulusan benim de yok canim. Hatta emzirme sonrasi az da olsa cikiyor ya ucu, o tekrar kaybolmasin diye yukari kivirip da kapatiyordum korkumdan😁 ama cok sükür sorun da yasamadim emzirirken. Bebege zaten ucunu vermiyorsun. O kahverengi kismin tamamini verecegin icin pek de sorun olmuyor.